/ olivia

Hey, sitter hos doktorn och väntar på att få komma in ska hämta en medicin sen ska jag hem och sova. Det är typ dagens planer. Jag kollade in kommentarerna och herregud skärp er brudar. Och tro mig jag vet att det är brudar för killar skulle aldrig ens tänka sig dom orden genom att se en blogg. Vad fuck hände med respekten? Visst så har både jag och Frida rykten men döm ingen av rykten. Varje kommentar vi får har en ip-adress så de är onödigt att ni ens kommenterar skit för vi kan anmäla er. Va lite glada istället, visa respekt. Skulle ni vilja få massa harkommentarer andra dagen ni bloggade? Jag tror helt ärligt inte det så skärp er, men kom ihåg haters make me famous. Och jag tror att det är de sista ni vill att jag ska bli men ja, upp till er bitches. Jag säger bara - visa respekt och behandla andra som du vill bli behandlad. Lite rörigt inlägg men hoppas att ni förstår vad jag menar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0