Olivia Alm, lägg det på minnet för du kommer att höra det igen.

Jag har tidigare bloggat på ooliivias.blogg.se som hade ganska många läsare per dag. Så nu hoppas jag och Frida på att vi får ännu mer här, det kommer vi såklart att få och det är därför vi bloggar tillsammans. Vi hade en blogg tillsammans förut och fick över 800 läsare på tre dagar men vi la ner den för olika skäl.

Iallafall, Olivia heter jag och är 15 år. Är född 1996 och går sista terminen i 9an alltså min sista termin i grundskolan och det är galet skönt! Bor i en förort till stockholm som heter upplands väsby men spenderar den mesta av min tid inne i city. På fritiden så är jag med mina underbara vänner & min pojkvän, festar, shoppar, är i stan och sånt där! Jag dansar dancehall två gånger i veckan på bluhill solna, världens bästa dansskola! ♥ Jag lever verkligen livet till 100%, nu ska jag göra 2012 till mitt år och ni vill väl vara med mig? Ni kommer få läsa om vardag, mode, skönhet, musik, dans, fest, events osv från min del här i bloggen!

Fortsätt att läsa, kommentera & sprid för även om ni älskar eller hatar så gör ni bara vår blogg större! Puss på er ;)



Kommentarer
Postat av: skiner

asso hur kan du förstöra din blogg karriär genom att börja blogga med en som inte har läsare förfan!

2012-01-11 @ 20:33:27
Postat av: Anonym

asså håller med skiner olivia din blogg är mycket bättre de här kommer bara förstöra för dig men aja skyll dig själv men kom bara ihåg att din egen blogg är så bra!

2012-01-11 @ 20:45:29
Postat av: assow

HUR kan du blogga med frida ? sluta dirr. fortsätt själv förfan--

2012-01-11 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0