Min dag / Olivia

Kom nyss hem, var i stan med massa av mina underbara killkompisar. Haha typ, nej men jag åkte in till stan kvart över 2 och skulle möta Rodrigo men han missade tåget eller nåt så skulle till plattan och träffa en annan kompis men så träffade jag Adrian vid tuben så åkte vi till skanstull och träffade Alexadander, sen åkte jag till TC igen och mötte Axel och Kevin. Vi gick runt i plattan sen åkte vi till fridhemsplan och åt sen så åkte vi till thorhildsplan till ungdomsgården och sen taggade vi hem efter nån timme, ska äta tacos nu sen duscha och måla naglarna. Har en feeett lång dag imorgon i skolan, har svenska på förmiddagen och ska öva till nationella och sen så har jag ap på eftermiddagen, slutar 3 så ska nog bara hem efter skolan och kanske gymma på kvällen jag får se hur det blir! Puss
Kevin, Hanna, Ludde, Niklas, jag, Alex & Frida på club plaaay haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0